Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate se angajează să vă protejeze confidențialitatea. Contactați-ne dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale și vă vom ajuta cu plăcere.

Prin utilizarea acestui site sau a serviciilor noastre, sunteți de acord cu procesarea datelor dvs. personale așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

Prezenta Politică de Confidențialitate face parte integrantă din contractul pe care îl incheiați cu Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență. Oferta dvs. de contractare inseamnă inclusiv faptul că ați luat la cunoștință de conținutul Politicii de Confidențialitate, consimțind în același timp asupra prelucrării datelor cu caracter personal cu specificațiile precizate mai jos.

Cuprins

  1. Definițiile utilizate în această politică
  2. Principiile de protecție a datelor pe care le urmăm
  3. Ce drepturi aveți asupra datelor dvs. personale
  4. Ce date personale colectăm despre dvs.
  5. Cum folosim datele dvs. personale
  6. Cine altcineva are acces la datele dvs. personale
  7. Cum asigurăm securitatea datelor
  8. Informații despre cookie-uri
  9. Informații de contact

Definiții

Date personale – orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă.

Procesare – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează pe date personale sau pe seturi de date cu caracter personal.

Persoana vizată / Client – o persoană fizică ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate.

Copil – persoană fizică sub 16 ani.

Noi / ne / vom –Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență

Website – site-ul de față

Politica – politica de confidențialitate

Prezentele declarații descriu principiile noastre generale în ceea ce privește prelucrarea datelor personale aparținănd Clienților Website-ului (considerați a fi cumpărători ai oricărora dintre produsele sau serviciile disponibile pe Website) precum și cele aparținând vizitatorilor Website-ului.

Vrem să ne asigurăm că ințelegeți modalitățile în care vom folosi sau nu informațiile pe care ni le incredințați. Pentru a ințelege propriile dumneavoastră drepturi, vă sfătuim să citiți prezenta Politică.

În ceea ce privește vizitatorii, Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență a structurat Website-ul astfel incât, în general, să poată fi vizitat fără să fie nevoie de identificarea sau dezvăluirea niciunei informații personale. Informațiile de bază colectate sunt folosite pentru analiza traficului, îmbunătățirea conținutului Website-ului și a percepției publice vizavi de acesta etc.

În ceea ce privește Clienții sau posibilii Clienți, datele furnizate de aceștia pe parcursul încheierii contractului sau ulterior acestuia, vor fi folosite exclusiv în vederea executării contractului dintre Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență și respectivul Client, nu vor fi transmise sub nicio formă către terțe persoane în afară de cele autorizate și nici nu vor face obiectul vreunei dezvăluiri.

Principiile de protecție a datelor

Promitem să respectăm următoarele principii privind protecția datelor:

  • Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom oferi informații privind prelucrarea la cerere.
  • Procesarea este limitată la scopul procesării. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
  • Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
  • Procesarea este limitată cu o perioadă de timp. Nu vom stoca datele dvs. personale mai mult decât este necesar.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura corectitudinea datelor.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.

Drepturile persoanelor vizate

Subiectul datelor are următoarele drepturi:

  1. Dreptul la informație – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
  2. Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
  3. Dreptul la rectificare – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dvs. personale care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
  5. Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
  6. Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept îl puteți exercita ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care vă afectează sau vă afectează în mod semnificativ.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format care poate fi citit de computer sau, dacă este posibil, ca un transfer direct de la un procesor la altul.
  9. Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de acces, vă vom oferi un motiv pentru motivul refuzului. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
  10. Dreptul la ajutorul autorității de supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
  11. Dreptul de a retrage consimțământul – aveți dreptul să retrageți orice consimțământ dat pentru procesarea datelor dvs. personale.

Datele pe care le adunăm

Informații pe care ni le-ați furnizat

Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de facturare, numărul de telefon etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea unui produs / serviciu sau pentru a vă îmbunătăți experiența de client cu noi.

În cazul în care vreți să contractați unele dintre serviciile sau produsele disponibile pe Website, veți pune la dispoziția Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență atât date de identificare cât și date necesare îndeplinirii procedurilor de facturare.

Din momentul în care veți deveni Client Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență, vom prelucra datele și informațiile referitoare la dvs. în completare, vom stoca electronic propriile dvs. email-uri și alte comunicații în măsura în care va fi necesar pentru trasmiterea acestor comunicări.

Scopul colectării datelor este: încheierea și executarea contractului, evidențierea financiar-contabilă, emiterea facturilor, colectarea debitelor.

Vă este pusă în acest mod, la dispoziția dvs, posibilitatea de a furniza datele dvs. personale, incluzând nume, prenume, serie și număr de buletin, adresa de e-mail, număr de telefon, etc. acestea fiind necesare încheierii în mod valabil a contractului pentru a beneficia de serviciile puse la dispoziție de Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență. Refuzul dvs. de a furniza oricare din datele personale solicitate va determina neîncheierea contractului și, pe cale de consecință, imposibilitatea pentru dvs. de a beneficia de serviciile sau produsele ofertate pe Website.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență, nefiind comunicate niciunei terțe persoane, cu excepția cazului în care acestea sunt solicitate de autorități publice pentru prevenirea, cercetarea și reprimarea infracțiunilor; autorități în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii.

Informațiile colectate automat despre dvs.

Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. De exemplu, informațiile despre adresa IP etc. Aceste informații sunt utilizate pentru a vă îmbunătăți experiența de client. Când utilizați serviciile noastre sau căutați conținutul site-ului nostru, activitățile dvs. pot fi înregistrate.

Cum folosim datele dvs. personale

Noi folosim datele dvs. personale pentru:

  • pentru a vă oferi serviciul nostru. Aceasta include, de exemplu încheierea și executarea contractului, evidențierea financiar-contabilă, emiterea facturilor, colectarea debitelor;
  • pentru a vă îmbunătăți experiența de client;
  • pentru a îndeplini o obligație în conformitate cu legea sau contractul;

Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și / sau cu consimțământul dumneavoastră.

Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vă procesăm datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă identifica;
  • pentru a vă oferi un serviciu sau pentru a vă trimite / oferi un produs;
  • pentru a comunica cu dvs. fie pentru vănzări, fie pentru facturare;

Pe baza unui interes legitim, noi procesăm datele dvs. personale în urmatoarele scopuri:

  • să gestionăm și să analizăm baza noastra de clienți (comportament și istoric de cumpărare) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;

Noi procesăm datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege și / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru opțiunile prevăzute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din lege, dar nu mai mult de 10 ani.

Am putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt menționate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigurăm că:

  • legătura dintre scopurile, contextul și natura datelor personale este adecvată pentru continuarea procesării;
  • procesarea în continuare nu vă va afecta interesele și
  • există o garanție adecvată pentru procesare.

Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.

Cine altcineva poate accesa datele dvs. personale

Nu impărtășim datele personale cu străinii. Datele personale despre dvs. sunt furnizate, în unele cazuri, partenerilor noștri de încredere pentru a vă oferi posibilitatea de a vă oferi serviciul sau pentru a îmbunătați experiența clientilor.

Partenerii noștri de afaceri:

Nu ați primit niciodată email-uri de la partenerii noștri și asta nu se va schimba nici de acum înainte. Cu sau fara GDPR, noi respectăm deja confidențialitatea și securitatea datelor Clienților.

Lucrăm numai cu partenerii de procesare care sunt capabili să asigure un nivel adecvat de protecție a datelor dvs. personale. Noi dezvăluim datele dvs. personale terților sau funcționarilor publici atunci cănd suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.

Cum asigurăm securitatea datelor

Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit.

Chiar dacă încercăm tot ce putem, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, promitem să notificam autoritățile competente privind încălcările datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.

Copii

Nu intenționăm să colectăm sau să colectăm cu bună știință informații de la copii. Nu vizăm copiii cu serviciile noastre.

Cookie-uri și alte tehnologii pe care le folosim

Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări mișcările utilizatorilor și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.

Un cookie este un fișier text mic stocat pe computer. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții.

Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:

  • Cookie-uri necesare – aceste module cookie sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
  • Cookie-uri pentru funcționalități – aceste cookie-uri oferă functionalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibilă oferirea de funcții mai personalizate.
  • Cookie-urile pentru statistici (de exemplu, Google Analytics) – aceste cookie-uri sunt folosite pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului și a serviciilor noastre

Cookie-urile plasate de terți

Unele secțiuni de conținut ale unor site-uri pot fi furnizate prin cookie-uri ale terților cum este cazul unei reclame. Astfel de cookie-uri pot fi plasate pe site și sunt denumite cookie-uri plasate de terți, întrucât nu sunt plasate de proprietarul site-ului. Astfel de terți sunt la randul lor obligați să respecte reglementările legale aplicabile și politicile de confidențialitate ale proprietarului site-ului respectiv.

Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului. Alternativ, puteți controla anumite cookie-uri terță parte utilizând o platformă de îmbunătățire a confidențialității, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, vizitați allaboutcookies.org.

Utilizăm Google Analytics pentru a măsura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politică de confidențialitate pe care o puțeti revizui aici. Dacă doriți să renunțați la urmărirea de către Google Analytics, vizitați pagina Google Analytics.

Informații de contact

Website-ul acesta este administrat de către Bălan Bogdan-Ciprian Cabinet Individual de Insolvență
Sediu social: Hunedoara, strada Nicolae Bălcescu nr. 1, etaj 1, apartamentul 32, județul Hunedoara
Punct de lucru: Deva, strada Aurel Vlaicu nr.1, camera 4, județul Hunedoara
CUI: 27921473
Contact: bogdan@avocatinsolventa.ro

Autoritatea de supraveghere

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

www.dataprotection.ro

Modificări la această politică de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate. Ultima modificare a fost facută pe 24 mai 2019.